Selasa, Jun 08, 2010

Singapore

Salam semua...my holiday at Singapore...
"Jika di tanya pada rembulan, mengapa pungguk rindukan engkau, pasti ia menjawab kerana pungguk tidak mengetahui dan mencari kebenarannya, disamping itu aku ini juga hipokrit dan penuh dengan kepalsuan. Dari jauh aku kelihatan cantik bersinar-sinar menerangi malam yang gelap tetapi hakikat aku mempunyai banyak kawah yang hodoh dan hanya meminjam pantulan sinaran mentari. Andai pungguk mencari dan menemui kebenaran, pasti ia tidak akan merindui aku lagi…itulah rahsia alam."




Jangan salah sangka..ini bukan kengkawan yang pergi bersama aku, tp pelancong yg mintak tlg aku shoot gambo dorg....







"Berjalan dan lihat lah dunia ini menggunakan matamu, seterusnya fahami dan hayati lah ia dengan hatimu...."

Percutian adalah suatu medan untuk kita mengenali dan mengisafi di...Ambilah pengajaran dan pembelajaran dari apa yang kita alami ketika bercuti...pasti percutian itu menjadi lebih bermakna.

Sekian....tema kaseh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen yang baik-baik