Ahad, Mac 13, 2011

LOKASI UNTUK OUTDOOR

Hurm...lagi seminggu lebih aku akan bergelar isteri kepada seorang lelaki...tp seperti biasa aku lebih riso memikirkan dimana lokasi outdoor utk  gambo kawen aku nant....jom tgk beberapa tempat menarik yang dalam pemerhatian aku...hehehe....

1st aku plan nak ambik gambo kat sekitar depan rumah jer...sekitar sawah terbiar je lah kan, dulu sawah nie ada yang usaha dan kerjakan, tapi serang ia terbiar...nie gambar depan umah aku nie...ada batas lagi..

Tapi geng rimau kurang setuju, dia cdgkan wat kat TTI (taman tamadun islam)...rasanyer gambo TTI x perlu upload lah coz ia terlalu glomour dan korg mst taw mcm mana kan rupa nya. Tak lama lps itu, geng rimau (nama geng adik aku) pegi buat photo shot kat belakang UMT...wah menarik gak kawasan nie...aku suka lalang yang berkeliaran dan sepohon kayu di tengah padang...(gambo adik aku berkoya ..hehehe)

Tempat ke-3 aku suka ialah dekat sungai kampung aku nie... sungai nie pernah jadi tempat aku belajar berenang..tapi ini bukan kolam depan umah atok aku..ini kolam sebelah kolam depan umah atok aku...kat kampung aku, tempat mandi ada 3kolam. kolam atok aku kat tengah2.. ia di panggil kolam walaupun ia adalah laluan sungai terengganu. pasal itu kampung nie dipanggil beladau kolam..hehehe...menurut arwah atok aku, beladau tu nama keris dan terjatuh dalam sebuah kolam.



Last week aku berjalan2 dgn adik2 aku sambil shot gambo kat pantai airport kuala terengganu. menarik juga tempat nie....banyak batu2...hehehe..lepas bergambo leh makan sotong celup tepung kan...

Tapi mcm mana kalu x sempat shot lps asar, mlm lah jawab nye aku shot...kalu malam aku pilih tempat kat bawah nie. apa nama tempat nie aku x pasti. pasal aku x dibenarkan ikut adik aku ambik gambo malam2.huhuhu...



So mana satu tempat yang menjadi pilihan aku pun belum tahu...just wait n c...hehehehe...

8 ulasan:

  1. bakpe mung kata aku busuk...

    BalasPadam
  2. doh mung suh test..aku test ah taip..hahah

    BalasPadam
  3. pong..pong... tumpang lalu....
    wa di sini... eh, aini dah nak kawen ker? tahniah...
    wah, nk outdoor kat tti ye... jgn lupe inform tau..leh wa juin skali...hehe.. wa keje kat tti skrg.. :)

    BalasPadam
  4. aha...dah nak kawen jumaat nie....meh dtg umah...sabtu kenduri, hehehe....wah leni dah keja kat tti...leh lah tunjuk tempat cun utk bergambo..hehehe...tp kan wa, org rasa gambo kat depan umah nie lg cun lah...harapan x hujan lah ari 2

    BalasPadam
  5. hehehe... mane2 pun sama kan.. asalkan majlis berjalan lancar.. kan3...insyaALLAh.. tp sabtu wa keje..huhu

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum Aini,

    Masih ingat kawan satu sekolah dan satu kelas kat SMAKH. Salah seorangnya pengkomen ni...selamat pengantin baru. Moga bahagia hingga ke syurga. Aminnn ^_^

    BalasPadam

Sila komen yang baik-baik