Jumaat, Jun 10, 2011

PhotoBook Kawen

Setelah sekian lama mengedit..maka siaplah photobook kamu...nak tgk x?
Bahagian Depan 
Bahagian dalam
Ini bahagian dalam nya...


Ok dah bg tgk sebahagian kan..Photobook nie merangkumi majlis perkahwinan aku kat Terengganu dan Kuala Lumpur. Ada 20 page kesemuanya, maka 10page aku wat untuk majlis kat terengganu iaitu 5 majlis akad nikah dan 5 majlis perkahwinan. Manakala lagi 10page aku buat untuk majlis persandingan di KL. 

Nama photobook nie Classic square debossed hardcove dr myflippix!..Sekarang myflippix! tengah wat promotion sampai 30jun nie...hehhe...Proses order dan penghantaran pun cepar jer...sabtu aku order, siap upload album yang dah siap ke myflippix! Ari isnin dia bagi email dah siap print dan telah di pos kan..Wah, jangan x percaya selasa dah dapat.  Album 2 aku buat guna adobe dan software yang leh download secara free dr web myflippix! 

Bila dah dapat mula lah rasa x cukup, nak lagi dan lagi, maka mula lah edit gambar outdoor lak. tapi kali nie nak order yang besar skit dan nak tambah page dia. boleh masuk gambar keluarga yang lain. Baru happening!..

Sekian sahaja untuk kali nie...

Naimy Art

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen yang baik-baik