Sabtu, Oktober 28, 2017

Magic Easy Clean

Magic Easy Clean adalah "multipurpose cleaner'. Kegunaan dan kelebihan bolehlah baca pamplet yang disediakan. Untuk tempahan dan pertanyaan hanya  klik FB Magic Easy Clean.

Kisahnya:

Beberapa minggu lepas owner whatsapp mintak buat design stiker untuk produk baru dia. Aku pun tanyalah detail produk dan saiz stiker dia nak. Bayangkan dia kalau boleh nak siap design stiker dalam hari yang sama. Memandangkan waktu dia whatsapp aku lagi sibuk dengan anak-anak, aku bagitahu waktu rehat mengajar KAFA aku buat. Kebetulan hari itu ada KAFA kan, kalau tidak, aku kena bagitahu malamlah aku buat. Buat pun guna apps 'picsart' dekat telifon sahaja. So hasil stiker berpuas hati. Itu yang dekat botol tu ya lah.

Apabila aku cerita tentang produk ini dekat Mr.Y dan tunjuk gambar yang dah dibuat, maka terus Mr.Y mintak beli. Aku pun bagitahu lah untuk pos sebotol ke sibu. Bila nak bayar dia kata tak payah lah, hadiah tolong design stiker. Yeay....

Cun dah dlm keta Mr.Y, hilang kesan percikan air coklat anak-anak di bumbung kereta.

Bahagian dalam bumbung kereta.

sinki
 p/s: owner ini adalah adik aku, sebab itu aku tak ambik bayaran untuk design stiker sebagai tanda sokongan awal perniagaan dia jalankan. Lagi pun adik aku ini selalu jugak bagi job dekat aku since ktorg ada minat yang sama iaitu ambik gambar. Bezanya dia ambik gambar orang kawen. So kalau customer dia nak photobook skali, dia akan bagi aku untuk buat. Bukan suka-suka design free ye....hihihihi


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen yang baik-baik