Sabtu, Oktober 28, 2017

Photobook Weeding Sarah & Tahfiz

Ini adalah photobook perkahwinan yang tertunda. Pasangan pengantin telah menempah photographer bersama pakej album gambar sekali. Photo-photo yang diterima ada yang telah di edit dan ada yang masih raw. Apa pun photographer tersebut memang pandai shoot gambar sebab walaupun gambar tidak diedit ia tetap menangkap kalbu. Pasangan pengantin adalah anak kepada cikgu humaira dan telah melangsung perkahwinan pada bulan mac 2017. Nak dijadikan cerita, aku dan Mr.Y  decide nak bagi photo mug untuk hadiah hari guru kepada cikgu-cikgu humaira. Apabila dapat photomug yang diedit gamba sewaktu Mr.Y bagi ceramah dekat sekolah, cikgu-cikgu tanya, dekat mana buat. Maka aku bagi tahu, aku buat sendiri sebab aku buat service edit gambar dan cenderahati. Aku beri contoh photobook family yang kebetulan memang ada dalam kereta.

Tak berapa lama cikgu kakak bagitahu dia nak buatkan photobook untuk majlis kahwin anak dia, memandangkan album gambar yang diperolehi adalah sticky album. 



Tema: Heart Warming 
Type: Fullwrap Hardcover with Box
Page: 40pages
Size: 16" x 12"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila komen yang baik-baik